مراسم رونمایی از کتاب چگونه است

مراسم رونمایی از کتاب چگونه است : مراسم رونمایی از کتاب یکی از مهم ترین و شاید زیباترین بخش از فرایند چاپ و انتشار کتاب است.

طی این مراسم علاوه بر معرفی کتاب، نویسنده و یا مترجم کتاب نیز به مخاطبین معرفی می شود که همین امر تاثیر بسزایی در شهرت کتاب و نویسنده دارد.

مراسم رونمایی از کتاب در انتشارات امیدسخن به چه صورت است؟

کافه کتاب انتشارات امیدسخن فضایی بسیار زیبا و دلچسب است که به طور معمول در آن مراسم های گوناگونی از جمله مراسم رونمایی کتاب برگزار می شود.

1- پیش از شروع مراسم، ابتدا در پیج رسمی انتشارات و همچنین در شبکه های اجتماعی فراخوانی داده می شود، که علاقه مندان می توانند به صورت رایگان در آن حضور پیدا کنند.

2- نویسنده و یا مترجم برای دوستان و آشنایان و مخاطبین خاص خود دعوت نامه ای مبنی بر حضور در مراسم رونمایی کتاب ارسال می کند.

3- شروع این مراسم به طور معمول اختصاص به مدیر انتشارات و یا یکی از عوامل انتشارات دارد که طی آن کتاب و نویسنده به حاضرین مراسم معرفی می شود.

4- ناشر از تفاوت های این اثر با نمونه های مشابه سخن می گوید و برای خوانندگان جذابیتی دو چندان ایجاد می کند.

5- پس از معرفی نویسنده و اثر، نوبت به سخنرانی نویسنده و یا مترجم اثر می رسد. نویسنده اثر از انگیزه های خود و یا توانمندی های خود می گوید و اثر خود را به بهترین شکل به مدعوین معرفی می کند.

6- بنابر درخواست صاحب اثر، امکان پذیرایی از دعوت شدگان وجود دارد (از جمله، آب، چای، قهوه و سایر نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی و غیره).

7- همچنین بنابر درخواست صاحب اثر، امکان فیلم برداری و عکس برداری از مراسم وجود دارد، که نتیجه آن در صفحات مجازی و همینطور سایت رسمی انتشارات، منتشر می شود.

8- در پایان مراسم کتاب در معرض دید دعوت شدگان قرار می گیرد و علاقه مندان می توانند همانجا کتاب را خریداری کنند.

9- در بسیاری از اوقات، علاقه مندان می توانند از نویسنده و یا مترجم درخواست امضا و یادگاری کنند.

10- پس از پایان مراسم، نویسنده می تواند درخواست پذیرایی اختصاصی (شام یا ناهار) برای دوستان نزدیک خود کند.

لازم به ذکر است که کافه کتاب انتشارات امیدسخن(کافه کتاب سِلَوی)، امکان برگزاری مراسم رونمایی کتاب برای همه ناشرین و نویسندگان را به صورت رایگان دارد.

در صورت تمایل می توانید جهت رزور، با انتشارات تماس حاصل فرمایید.

مراسم رونمایی از کتاب چگونه است | مراسم رونمایی از کتاب چگونه است

اسکرول به بالا