فواید چاپ کتاب تیراژ پایین

فواید چاپ کتاب تیراژ پایین چیست و این روش برای چه کسانی مفید است؟

چاپ آثار به این روش بیشتر مناسب نویسندگان و شاعران تازه کار و گمنام است. این روش به ناشران  تازه کار،  کمک می کند تا ظرفیت بازار را برای فروش بطور تقریبی بدست آورند. در بسیاری مواقع دیده شده که چاپ آثار در تیراژ بالا و  فروش نرفتن آن ها در بازار محصولات فرهنگی, ضررهای مالی بسیاری را به همراه داشته است. حداقل تعداد چاپ کتاب تیراژ پایین ده جلد می باشد و  این روش در صنعت نشر, به چاپ دیجیتال شهرت دارد و  چاپ کتاب با کیفیت بالا و همراه با عکس را برای صاحبان اثر فراهم می کند .

 به چند دلیل ممکن است که نویسندگان تمایل داشته باشند تا کتاب آنها در تیراژ پایین به چاپ برسد:

یکی از این موارد ثبت آثار آنان در کتابخانه ملی است (رتبه شغلی و …) که  این روش بهترین گزینه برای دریافت چنین نتیجه ای است.

از سویی دیگر بسیاری از افراد نوقلم که آمار سنجی دقیقی از مخاطب خود ندارند برای شناخت بازار و کاهش ریسک فروش از این روش استفاده می کنند.

چرا انتشارات امیدسخن بهترین انتشارات برای چاپ کتاب در تیراژ پایین محسوب می شود؟

همانطور که گفته شد، بسیاری از نویسندگان که آثاری ارزشمند دارند، برای سنجش و شناخت بازار و این که کتاب آنان چقدر در بازار کتاب بازخورد دارد، اقدام به چاپ کتاب در تیراژ پایین می کنند.

اما اگر انتشارات نتواند کتاب آنان را به گونه ای درست تبلیغ کرده و در بازار عرضه کند، شاید این تصور برای نویسنده پیش آید که کتاب در بازار از محبوبیت خوبی برخوردار نیست و نویسنده از ادامه چاپ و نشر کتاب صرفنظر کند.

اما انتشارات امیدسخن با داشتن 3 سایت پرقدرت ناشربوک (با بیش از ده هزار عنوان کتاب) سایت مولف یار و سایت امید سخن، و همچنین با داشتن 2 پیج بسیار پرمخاطب اینستاگرام می تواند در امر معرفی کتاب در سراسر ایران کمک شایانی کند.

از سویی دیگر این انتشارات با داشتن یک فروشگاه بزرگ کتاب و کافه کتاب سلوی در میدان هفت تیر شرایط برگزاری رونمایی کتاب برای کتاب های منتشر شده را فراهم می آورد، که همین عامل موجب می شود که کتاب حتی در تیراژ پایین بتواند جای خود را در بازار باز کرده و پس از آن نویسنده اقدام به چاپ انبوه کند.

چاپ کتاب شعر

   در چاپ کتاب شعر یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها, چاپ کتاب تیراژ پایین است که این روزها مورد استقبال نویسندگان قرار گرفته است. نویسندگان و شاعران عموما ًبا کمبود بودجه برای چاپ آثار خود مواجه هستند. برای رفع این مسئله در ادامه همراه ما باشید تا راه حل مناسب را ارائه دهیم.

چاپ کتاب تیراژ پایین

چاپ کتاب را به ما بسپارید

    یکی از دغدغه های اصلی شاعران چاپ کتاب شعر است. شاعران تازه کاری که هنوز در این حیطه تجربه ای ندارند،  برای چاپ کتاب شعرخود با تیراژ پایین, می توانند  مجموعه آثارشان را برای ما ارسال کرده و چاپ آن ها را به ما بسپارند. انتشارات بامداد سخن با هزینه ای مقرون به صرفه ویترین باکیفیت و مناسبی برای ثبت و معرفی آثار شما در بازار محصولات فرهنگی فراهم می آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای چاپ کتاب خود می توانید با شماره 88684530 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا